The April 16 edition of Executive News incorrectly reported that three cable channels in Hong Kong, Cable Top News, MTV China and National Geographic Channel, had ceased to accept advertising from April 1. Those channels continue to carry ads. The item should have said Wharf Cable TV no longer accepts local bookings in those international channels.